Financial Focus

ABN AMRO MeesPierson

EEN MAGAZINE WAARMEE ABN AMRO MEESPIERSON AANSLUITING WIL VINDEN MET DE LEEFWERELD VAN HAAR DOELGROEP: VERMOGENDE NEDERLANDERS

Met Financial Focus hebben we hét mediamerk voor vermogenden gerealiseerd. Een uniek crossmediaal mediamerk waar miljonairs content vinden die uniek is en honderd procent past bij hun leven.

EDITORIAL DESIGN

+ Illustratie, redactie

DE VRAAG

Financial Focus helpt en inspireert vermogenden door zich te verdiepen in hun belevingswereld. De vraag: bedenk een contentstrategie, met als doel het vertrouwen te creëren in ABN AMRO MeesPierson, de bank die de juiste hulp en inspiratie kan bieden aan rijke mensen.

HET IDEE

Het magazine speelt een centrale rol in onze strategie. Het tweemaandelijkse luxe-printmagazine is het visitekaartje van het merk Financial Focus. Waar concurrenten zich meer richten op digitale communicatie, heeft ABN AMRO MeesPierson ook gekozen voor een mooi magazine met een luxe uitstraling die op de keukentafel kan worden geplaatst.

Financial Focus

ONTDEK HOE JE KAN SCOREN
MET EEN LOVE BRAND.