#SAVEDESTAMPPOT

WNF

EEN ACTIVATIECAMPAGNE OM 200.000 MILLENIALS EEN PETITIE TE LATEN TEKENEN VÓÓR NATUURVRIENDELIJKE LANDBOUW

Om WNF te helpen Nederlandse millenials bewust te maken van de gevaren van intensieve landbouw in Nederland, hebben we een sociale media strategie bedacht onder de noemer: #savedestamppot

ACTIVATIECAMPAGNE

+ Art Direction, Social Media strategie

DE VRAAG

Intensieve landbouw is een bedreiging voor de Nederlandse natuur. De biodiversiteit is in hoog tempo afgenomen: Nederland is – na Malta – het land met de minst diverse dier- en plantensoorten (in Europa?). WNF heeft ons gevraagd een concept te bedenken om Nederlandse millenials te activeren om een ​​petitie te ondertekenen. Deze petitie helpt politici uit de Tweede Kamer bij het beïnvloeden van de toekomst van de landbouw in Nederland.

HET IDEE

#savedestamppot, een hashtag die verwijst naar een gerecht dat iedere Nederlander kent. Stamppot belandt niet zomaar op je bord: we moeten de toekomst van deze Nederlandse traditie samen veilig stellen. Via social media roepen we jongeren op om ons te helpen bij deze missie.

#SAVEDESTAMPPOT

Wat kies jij?

Ja, ik teken de petitie voor
natuurvriendelijke landbouw!

ONTDEK HOE JE KAN SCOREN
MET EEN LOVE BRAND.