Team

The hands
and the brains

Wij zijn LOVEBRAND DESIGNERS®.
We streven naar betere merken.

Op zoek naar
de love factor

Design zit in ons bloed.
We ademen design.
Zijn altijd op zoek naar inspiratie.

Bekijken alle trends en bedenken dan: wat kunnen we hiermee voor onze klanten. Maar we denken breder dan alleen design. We denken vooral met jou mee. Luisteren naar je.

Waar heb jij behoefte aan? Hoe kunnen wij je helpen? En dan gaan we aan de slag. Niet door te praten, maar door te designen. Om iets tofs te bedenken. Iets tofs dat werkt. En dat helemaal past bij jouw merk. Want dat is waar we naar streven. Jouw merk nog beter, toffer en groter maken. Met design. Zodat jouw brand een love brand wordt.

LET’S TALK

We luisteren goed. We vragen waarom. We zijn engagedimage. We helpen je waar we maar kunnen.
We zijn aanpakkers. We behalen resultaat. We zijn pragmatisch.
We nemen design serieus, onszelf iets minder. We durven.
We discussiëren graag over design. We ontzorgen. We volgen trends.image
We houden van planten. We werken samenimage. We maken dingen niet moeilijker dan ze zijn. We praten geen onzin.
We drinken graag een drankje.
We maken van brands love brands.image

WE ARE

Web developer

Jeffreyvan Draanen

Zeg je digital design dan zeg je Jeffrey. Designen, developen, adviseren, animeren. Onze Jeff doet het. Alles. Maar altijd met het designoog als basis. Als hij klanten adviseert. Een website bouwt. Een tool bedenkt. Design is altijd de basis. Eigenlijk is Jeffrey de beste in alles. Weten wij.

Art Director

AidaMerino

Als je vanuit Bilbao via Groningen afreist naar Amersfoort, uit liefde voor je vak, dan verdien je respect. Diep respect. Maakt Aida allemaal niks uit. Als ze maar met haar passie bezig kan zijn. Als ze de kans krijgt dan overlaadt ze je met designinspiratie, uit alle hoeken van de wereld, van merken die bijna niemand kent. Behalve Aida. Die kent alles. En als ze geïnspireerd is… zitten, koptelefoon op. Aan de slag. Creëren. Klanten verrassen. Zichzelf soms ook. Valkuil? Nooit tevreden. Altijd meer. Geen slechte valkuil. En een kleine waarschuwing. Als je haar Spaans noemt, duik dan daarna heel snel weg. Ze is niet Spaans. Ze is Baskisch. Just sayin.

Designer

CristianSmets

In een wereld van zichzelf belangrijk vindende mensen is Cristian een verademing. Cristian zegt nooit iets. Nee, correctie. Cristian zegt nooit iets nutteloos. Bedachtzaam. En gefundeerd. Behalve als het over voetbal gaat trouwens. Cristian duikt altijd dieper. Niet genoegen nemen met een briefing of een vraag. Maar zelf nadenken. Researchen. En dan echt met iets heel goeds komen. Maar dat zelf heel gewoon vinden. Dat is Cristian.

Developer

FreddieVloer

Fredrick Floor aka Freddie Vloer is voor 80% de developer van deze website, zijn laatste project tijdens zijn dienst bij LVB.

Designer

LarissaMulder

Als er een prijs zou worden uitgereikt voor degene die altijd als eerste zegt: ‘Wil ik wel doen!’, dan wint Larissa ‘m. Van editorial design, infographics tot interactieve pdf’s. Larissa pakt alles op. Wil alles oppakken. En kan ook alles. Een allrounder. Met een stiekeme liefde voor print. Maar dat proberen we er een beetje uit te rammen. Liefdevol. Dat wel natuurlijk.

Designer

BabetteTermaat

Babette is bijna de personificatie van LOVEBRAND DESIGNERS®. Jong, enthousiast, talentvol, soms een tikje te bescheiden maar met een sterke eigen mening. Tadaaaa! Die bescheidenheid wordt gelukkig steeds minder. Hoeft ook niet meer. Babette bedenkt hele toffe dingen. Eigenlijk, steeds toffere dingen. Elke dag weer.

Designer

PetraKoning

Als er iemand een rots in de branding is, dan is het Petra wel. De rust zelve. Nou ja, meestal dan. Heel soms windt Petra zich op. Over de écht belangrijke dingen in het leven. Over slechte wijn bijvoorbeeld. Of over waarom er nooit meer Farmers Salade op de lunchtafel staat. Maar buiten dat. Rots in de branding. Petra weet alles, ziet alles, hoort alles. Als planningskoningin regelt ze alles. Met beleid natuurlijk. Want: jarenlange designervaring. Gelukkig maar.

Art Director

Ferdivan der Veen

‘Kun jij eens meedenken over onze branding?’ Vraag dat alleen aan Ferdi als je echt iets goeds wil. Half werk doet ie namelijk niet aan. Branding strategy, logo’s, strategy design. Hij draait er zijn hand niet voor om. Je kan hem niet blijer maken dan met een ingewikkeld vraagstuk. Probeer het eens, het resultaat zal je verbazen. Ons al lang niet meer.

ONTDEK HOE JE KAN SCOREN
MET EEN LOVE BRAND.